درمان قابل توجه آرتروز زانو ، شانه و گردن به روش طبیعی درمانی

پودر شاخ گوزن ضد پیری زود رس درمان مشکلات مفصلی

درمان قابل توجه آرتروز زانو ، شانه و گردن به روش طبیعی درمانی

پودر شاخ گوزن ضد پیری زود رس درمان مشکلات مفصلی

نحوه استفاده از پودر شاخ گوزن رویال

سوالات متداول
Qeva Elk Antler Antvet متقابل پرسشهای متداول (FAQs)

چه چیزی برای Qeva ایستاده؟
QEVA - مخفف Quality Elk Anttle Antler است.

پودر شاخ گوزن آمریکای شمالی چیست
پودر شاخ گوزن کانادایی  که اغلب به عنوان EVA شناخته می شود، به معنی محصولاتی است که از زنجیرهای شاخ مخملی برداشت می شود که بطور انسانی در زمان بالاترین فعالیت بیولوژیکی برداشت می شوند و پس از آن منجمد، خشک و خرد شده به پودر می شوند. EVA یک محصول تجدید پذیر است. هر کدام از شاخه های نر هر ساله رشد می کند و بسیاری از آنها EVA را تا 15 سال تولید می کنند.

چه مزایای قرص مخملی قرمز قرمز ارائه می دهد؟
شواهد بی نظیری از طب سنتی شرقی و مطالعات علمی غرب در چین، روسیه، نیوزیلند و آمریکای شمالی طی قرن گذشته تایید کرده اند که EVA می تواند مزایای زیر را ارائه دهد:

تسکین درد و تورم همراه با آرتروز،
افزایش سطح انرژی و حیاتی
استمناء بهبود یافته، قدرت عضلانی و استقامت،
کاهش زمان بهبودی و بهبودی
بازسازی جرم استخوان و حمایت از عملکرد مشترک
تحریک سیستم ایمنی بدن
بهبود گردش خون و آرامش روانی.
EVA یک درمان طبیعی و ایمن بدون عوارض جانبی است که گاهی اوقات بعضی از داروهای تجویزی و بدون دارو ایجاد می شود.

آلک مخملی Antler چیست؟
موی بلند قهوه ای قاوا یک منبع غنی از 40 ترکیب است که در همکاری به کار می روند تا مزایای متعددی را برای کاربران فراهم کنند. ترکیبات کلیدی به طور طبیعی در EVA شامل گلوکوزامین، کندریتین سولفات، کلاژن، اسیدهای آمینه، اسید های چرب، عوامل رشد (IGF-1، پروستاگلاندین ها) و مواد معدنی شامل کلسیم، فسفر و منیزیم می باشند. QVA یک مکمل طبیعی برای افزایش سلامتی، تناسب اندام و یک شیوه زندگی سالم است.

چاقی نسبت به سایر محصولاتی که حاوی گلوکوزامین و / یا کلروتین سولفات هستند، چگونه است؟
بسیاری از محصولات دیگر موجود در بازار که حاوی گلوکوزامین یا کندریتین سولفات هستند از محصولات جانبی حیوانی مانند غضروف کوسه، صدف و غضروف گاو ساخته شده اند. تولید این محصولات شامل پایان دادن به زندگی این حیوانات می شود. در حالی که این محصولات می توانند برخی از امراض را برای شرایطی مانند آرتریت فراهم کنند، بسیاری از مزایای اضافه شده وجود دارد که تنها Qeva می تواند ارائه دهد، زیرا این ترکیبات شامل بسیاری از ترکیبات دیگر است که محصولات تک محصول وجود ندارد. این هم افزایی تمام ترکیبات موجود در EVA است که باعث می شود که چنین محصولی موثر باشد.

چگونه Qeva با داروهای تجویزی و ضد درد (OTC) برای مشکلات مشترک مقایسه می شود؟
داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی (داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی) داروهای ضد بارداری رایج و غیر معمول هستند. آنها شامل محصولاتی مانند استامینوفن، آسپرین، ناپروکسن، اکسپروکسین، نابومتن، دیکلوفناک و ایبوپروفن هستند. این داروها ممکن است عوارض جانبی مانند آسیب کبدی، آسیب کلیه و خونریزی از دستگاه روده ای ایجاد کند. موی بلند قرمز قاوا عوارض جانبی جدی را در دوزهای توصیه شده ایجاد نمی کند. علاوه بر این، NSAID ها تنها با از بین بردن علائم مانند درد دچار مشکلات اساسی می شوند و علت مشکل را حل نمی کنند. تحقیقات نشان داده است که ترکیبات EVA ترکیبات علائم درد و تورم را از بین می برند و به آسیب دیدگی غضروف و عملکرد در مفاصل با استئوآرتریت کمک می کنند.

مقدار توصیه شده از محصولات Qeva چیست؟
مزایای قارچ مخملی نخبه Qeva وابسته به دوز است. دوز معمولی از 4 میلی گرم است. تا 10 میلی گرم در هر پوند وزن بدن. دوز مطلوب برای آرتریت و سایر شرایط دردناک مزمن 7 میلی گرم در هر پوند است. Qeva به صورت 280 میلی گرم کپسول یا به صورت پودر عرضه می شود. در مرحله ابتدایی بارگذاری اولیه 2 تا 4 هفته، دوز توصیه شده یک کپسول یا ¼ سطح چینی تیپ است. از پودر در 50 پوند. از وزن بدن پس از 30 روز اول، میزان دوز ممکن است بر اساس نیازهای بیمار کاهش یابد. اغلب 2 تا 3 کپسول یا یک قاشق چایخوری. پودر سطح مراقبت موثر برای اکثر بیماران است.

چه زمانی باید کار خود را شروع کنیم؟
Qeva نتایج در عرض یک تا دو هفته در اکثر افراد تولید خواهد کرد. ممکن است شرایط مزمن به Qeva واکنش نشان دهند. سگ ها و گربه ها در طی 2 تا 4 روز علائم استئوآرتریت و پیری را مشخص می کنند.

هنگامی که باید Qeva گرفته شود؟
معمولا توصیه می شود که دوز تقسیم شود و هم در صبح و هم در شب مصرف شود. اگر یک بار در روز مصرف شود، باید Qeva را صبح بخوریم.

آیا رویال الک پودر شاخ گوزن آمریکای شمالی  دارای اثرات جانبی است؟
تاکنون عوارض جانبی گزارش نشده است 

آیا می توانید Qeva با داروهای دیگر مصرف شود؟
با مصرف قرصهای دیگر داروها، هیچ اثری نامطلوب نداشته است. با این حال، توصیه نمی شود که Qeva با سایر داروهای تجویزی مصرف شود، مگر اینکه توسط یک ارائه دهنده خدمات بهداشتی توصیه شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.